Mondókák

2013.02.07. 21:22 - adopt

Az, akinek korábban néma volt a gyereke, tudja értékelni, ha megszólal végre. Én legalábbis tudom. S még mindig meghat, ha hallom, hogy anya. Márpedig most eleget hallom, hogy anya csináld ezt, azt, adj vizet, siess (igen, már sürget is), kaka lesz (ami tata, mert k-t nem ejt továbbra sem, és persze nem lett kaka, de mindegy), stb. Meg ,,apa jön". Mostanában nagyon hiányolja R-t. Szóval beszél, beszél, beszél egész nap. Sőt, mint ma kiderült, a mondókákat is megjegyezte, csak jól titkolta eddig. De ma ,,elszólta" magát. Többet is befejezett, mondott velem. A Hinta, palintát, az Ádám bátyám tököt visz a hátánt, Halász Judit dalokat. Meglepett.

Nagyon sokat agyaltam, de aztán eldöntöttem, menjen Zoé gyógytornára,. A kisasszony ugyanis öt hónapos és akárcsak a nővére, nem érez késztetést a fordulásra, pedig neki nagyon jó kis izomzata van. Amikor ezt eldöntöttem, szinte megkönnyebbültem. Az vigasztal, hogy Regi semmire nem emlékszik a nagy sírásból, viszont gyönyörű, harmonikus mozgása lett. Sokszor idegen anyukák kapkodnak utána, hogy le fog esni, de nem, a legképtelenebb helyzetekben is tud korrigálni vagy ha mégsem, nagyon ügyesen esik, nem igazán üti meg magát. Ez meg a torna hatása. A vicc az, hogy már terhesen attól féltem, hogy Zoét is tornáztatni kell majd. Bevonzottam. Nem baj, kibírjuk, mondjuk biztosan nyelem majd a könnyeimet az elején és átkozom magam, hogy minek kellett ez nekünk. A kocsin kell majd osztoznunk R-rel, mert a szomszéd városba kell menni, meg Regihez kell majd valaki, aki vigyáz rá, de megoldjuk.

Elkezdtem újra angolul tanulni, mert nagyon rozsdásodik a tudásom. Kifejezetten élvezem, hogy nemcsak a gyerekek körül forognak a gondolataim. Sőt, már álmomban is próbálgatom az új kifejezéseket. A nyelvipercek.hu oldalt választottam, eddig bejött.

A bejegyzés trackback címe:

https://adopt.blog.hu/api/trackback/id/tr765068403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása