Hó, hó, hó

2013.03.26. 15:00 - adopt

Előrebocsátom, soha nem szerettem a telet. Hideg, nedves, nyirkos, nem vagyunk barátok. Mi, itt az Alföldön egészen jól megúsztuk eddig az égi áldást. Azt hittem, elővehetem a tavaszi cuccokat, sőt elő is vettem, vastag ruhák egy részét elpakoltam, erre március végén mi van? Hó. ki sem tudok mozdulni a gyerekekkel ebben a havas esőben. 

Zoé mozgása egyre szebb. Már mindenhova eljut, ahova menni akar. Nem feltétlenül forogva, hanem valahogy billegteti a testét meg löki magát. Annyira figyel! Bárki idegen jön, felméri, ki az. S általában mosolyog.

Regi jövő héten kezdi újra a bölcsit. Kell neki a gyerektársaság, nem vagyok neki elég. Remélem, szeretni fogja. Aztán meg jön a nyár, mert szerintem a tavasz kimarad idén és lehet pancsolni, játszóterezni újra. Nem is tudom, hol olvastam, hogy a gyerek (is) a nyári hónapokból töltődik fel és így vészeli át a telet.

R. jól van. Sokat segít, pakol, mos, tereget, vasal. Néha már szégyellem, hogy mennyire részt vesz a háztartási munkában. Az meg zavar, hogy hiába pakolok állandóan, valamilyen szinten mindig kupi van, mert Regina is pakol. Közben meg nagyon is rendszerető, a fiókokat becsukja, ha nyitva vannak, csak győzzem elhúzni a kezem, ha éppen ott van, az ajtót is behúzza maga után. Vagy éppen, ha a kirakójának egy darabja nem pontosan a helyén van, azt is megigazítja. Közben meg állandóan kiszedi a szekrényből a ruhákat, persze sokszor a legalsót meghúzva kirángatja az egészet, mert fel kell öltöztetni a babáját. Én meg pakolhatok.

Tegnap nagyon aranyos volt, amikor látta, hogy felébredt Zoé, közölte, hogy ,,Jó reggelt, Zoé vagy inkább talán Zoi, mert az é-t itt nagyon érdekesen mondja. Szobatisztasággal sehogy nem állunk. Zoé születése előtt nem volt rossz a helyzet, most pár naponta, ha belepisil a bilibe, a WC-szűkítőről éppen hallani sem akar. Eddig meg a biliről nem akart. Múltkor kérdeztem, hogy nem szeretne-e bugyit felvenni, erre rohant a szekrényemhez és kivett egyet az enyéim közül. Mondtam, hogy azért nem erre a műfajra gondoltam még... Tudom, van még idő, de kicsit úgy érzem, hogy haladni kellene. Öt hónap múlva óvodába megy, ott elvárás a szobatisztaság. De majd nyáron, hátha...

A bejegyzés trackback címe:

https://adopt.blog.hu/api/trackback/id/tr695173778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása