Sűrűbb napo

2012.08.21. 21:34 - adopt

Immár a 36. héten járok, járunk. Hihetetlen. Néha nagyon soknak tűnik a hátralévő pár hét, néha meg nagyon kevésnek,. Én szeptember 5-re tippelem a lányt, majd látjuk, mikor jön. A hasam mindenesetre lejjebb ment, erre nem emlékeztem Reginél, de biztosan így volt nála is. Most mondjuk nagyon látványos volt a dolog, mert szombaton történt, amikor kutya rosszul voltam. Hasmenésem volt, hánytam, semmi erőm nem volt. R. mindent megcsinált Regi körül, öltöztette, pelenkázta, voltak játszótéren többször is. Regi meg teljesen kivirult ettől, nagyon apás az utóbbi időben, én meg nagyon örülök neki. Egy pillanatig sem aggódom miattuk, mi lesz, míg én kórházban leszek.

Az már rosszabb, hogy R. is elkapta ezt a nyavalyát, ma ő volt rosszul, de nagyon és még ügyeletes is a héten. Komolyan mondom, nem tudom, hogy bírt egyáltalán felkelni az ágyból. de végigcsinálta a napot, igaz, fél almát evett csak, de attól is csak rosszabb lett a helyzet. Remélem, rajta is átmegy egy-két nap alatt és Regi megússza.

Pénteken végre elmentek a szigetelős emberek. Ezek már újak, a régi eltűnt, nem is jelentkezik, hogy megadná a pénzünket, vagy valami. Nagyon elegem volt ezekből is, kb. 80 ezerrel lett több az anyagköltség, mint amiről előzetesen szó volt. Mikor kérdeztem a mesterről, hogy ez hogy lehet, csak nézett. Nem lehet normális mestert találni? A nemesvakolat nem is lett tökéletes, ami azért is bosszantó, mert igen drága az anyag. Amikor meg közölte, hogy kellene még három-négy vödörnyi vakolat (egy vödör 8 ezer forint), nem szóltam semmit, bejöttem, elsírtam magam, aztán lehiggadtam, kimentem és leüvoltöttem a fejét. Nagyjából kétszer annyit kent fel a falra, mint kellett volna. ÁÁÁÁÁ! Anyáméknál dolgoztak, utólag bevallották, ez az ember nem a szépségre, hanem a praktikumra megy. Kösz! A nagy praktikum az volt nekik, hogy mindenre közölték, hogy ezt nem lehet megcsinálni, meg azt sem. Pl. nem kell az ablak felé befordulni a szigeteléssel, mert minek. Vagy nem lehet a nappali panorámaablaka alá szigetelést rakni, mert nekik ahhoz sokat kell hajolgatniuk. S ezer ilyen, Volt, amit ketten csináltunk meg R-rel, annyira meguntuk a kifogásokat.

Ugyanezen a napon kirúgtam a takarítónőt is, akit három hónapra vettünk fel, de három alkalmat bírt csak. Eleve úgy állapodtunk meg, hogy nxolctól délig van 3 ezer forintért alkalmanként, de 11-kor mindig lelépett. Ami ezer forintos órabért jelent. Khmmm. De végül az tette be a kiskaput, hogy nem csinált semmit, csak látszattakarítást. Nem törölte le a port, nem porszívózott rendesen, a szőnyeget csak körülmosta, nem mozdította el, stb. Végül találtunk egy csajt 600 forintért, velem egyidős, jónak is tűnik. Ma szegény csak ablakot mosott, levakarta azt, amit a mesterek rákentek ragasztót, nemesvakolatot, mert hiába adtam nekik rossz lepedőket (direkt tűrtam erre a célra rongyokat), képtelenek voltak arra vinni, ahol dolgoztak, A füvünk is tropa. Nekem így is megmaradtak a lépcsők meg a bejárati ajtó levakarása, de miután ma kitakarítottam, kipakoltam a spájzot és kivasaltam mindent, nem volt rá energiám. Majd holnap

Megyek reggel CTG-re. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://adopt.blog.hu/api/trackback/id/tr404724827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása