Megint kezdődik?

2013.03.05. 20:56 - adopt

Még csak pár hete, hogy írtam, ágyő PCOS. Hát nem. Vagy nem tudom. Mindenesetre minden kezdődik újra. Mielőtt elkezdtem volna szedni a Meforalt, függetlenül attól, hogy szedtem-e fogamzásgátlót vagy sem, a ciklus 14. napján elkezdtem barnázni és ez a pecsételgetés eltartott a menstruáció kezdetéig. Ami azt jelentette, hogy egy hónapban hét tiszta nap volt. (Erre mondta anno az egyik nagyokos nőgyógyász, hogy ezzel együtt kell élni. Kösz!) Most, hogy fogamzásgátlót váltottam, mert már nem szoptatok, minden visszatért a régi kerékvágásba, vagyis megint vmi sárgatest-elégtelenség lehet olyankor. Várok még egy hónapot, nem akarok azonnal nyavalyogni, de ha nem javul, irány a nőgyógyász, ultrahang, ha vannak ciszták, újra endokrinológus. Még jó, hogy úgy váltunk el pár hete, hogy két év múlva kontroll.

A bejegyzés trackback címe:

https://adopt.blog.hu/api/trackback/id/tr165118698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása