Kislány

2012.04.05. 21:21 - adopt

 A doki  vagy tízszer megkérdezte, elmondta, nem tudja, minek mentünk, hiszen a 16 hetes nem kötelező UH, ilyenkor nem is lehet semmire szűrni. Már én éreztem magam kellemetlenül. de mondtam, engem megnyugtat, ha látom, hogy jól van a baba.

S szerencsére köszöni, jól van. Hihetetlenül sokat mozgott, forgott, ásított, ivott a magzatvízből. Nagyon jó volt látni, de furcsa, hogy még mindig nem érzek belőle semmit. Mondjuk lehet, h azért nem, mert a méhlepény elől tapadt, nem úgy, mint Reginél, akinél a hátsó falon volt, sőt egy kicsit rálóg a méhszájra, de ahogy nő a méh, ez arrébb húzhatja. Sok teendő nincs miatta, de azt mondta az orvos, hogy bármilyen kicsi vérzést is tapasztalnék,azonnal irány a kórház.

A megérzéseim ezúttal megcsaltak, mert Bogyóka nem fiú, hanem kislány. A lelkem mélyén örülök is neki, lányos anyakánt már gyakorlott vagyok, lányruhában pedig nagyon jól állunk.

Ma vettünk ülést Reginek a biciklire. Az enyémre semmilyet nem lehet feltenni, túl sportos. :(((( Hát igen, amikor 11 éve az első fizetéseimből összejött rá a pénz, erre nem gondoltam. Így R.-ére raktuk fel. Mentünk is már egy kört, azt hiszem, tetszett a lánynak, csak a bukkanóknál reklamált eleinte. Abból sajnos van elég.

Jön a húsvét, remélem, a locsolókat megúszom. R-től sem venném jó néven. Egyszer egy vödör hideg vizet zúdított a nyakamba az ágyban, azóta nem bírom a húsvétot, még ha csak poénnak szánta, akkor sem. De előtte sem szerettem ezt a locsolósdit. Mondjuk R. azt mondta, és ez igaz, hogy Regit meg Bogyókát később nem foszthatom meg a tojásfestés meg a locsolók fogadásának hangulatától. Nem fogom.

A bejegyzés trackback címe:

https://adopt.blog.hu/api/trackback/id/tr564366431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ani2 2012.04.13. 21:28:18

Szia!
Gratulalok a pici leanykahoz!
Regi biztos nagyon fog orulni hogy hugicaja lesz, a lanyok jol ossze tudnak noni. :)
Ani

adopt 2012.04.13. 22:00:01

Köszönöm! Szerintem is örül majd, mert mostanában annyit, de annyit babázik. A mai program: cipőt adni a babára. Minél koszosabb, annál jobb.

ani2 2012.04.29. 22:04:34

@adopt:
:)
Keszulj fel hogy majd a picivel is igy lesz. Anno az unokateso a koszos cipojenek a talpat fogdosta (meg felrakta az agyra is a cipot) es utana szaladt Lucahoz. Engem meg kirazott a hideg is.


süti beállítások módosítása