Meggyógyult és beszél

2012.12.13. 20:55 - adopt

Ma volt az első nap, amikor Regi nagyjából a régi volt. Túl vagyunk négy nap lázon, aztán jött a hasmenés, majd a nátha. Ma már csak nátha van, az sem sok. Kopp-kopp. Gyógyszert nem kapott, csak lázcsillapítót.

Az elmúlt napokban Regit mintha kicserélték volna. Elkezdett beszélni. De sokat. S érthetően. Ma mondjuk szinte mindent múlt időben mondott, de ragozott, használta az egyes szám első személyt, holott ez eddig kicsit sem volt jellemző. A beszéd sem. Néhány szót mondott, de ma már nagyon sokat. A kedvence a mindjárt. De közölte, hogy jött a kutya, hogy tüsszentem (tüsszentettem akart lenni), hogy vajat kérek, stb. Nekem ez csoda.

S néhány napja maga alszik el. Éljen. Az altatás sokszor egy órás művelet volt, ott kellett ülni mellette és simogatni. Most meg mese a laptopon, tudom, rossz szokás, de rákapott, meseolvasás az ágyon, majd mondom neki, hogy próbáljon elaludni, mindjárt jövök (Ágiék ötlete), kimegyek és ott marad. Persze kukucskálok az ajtón, szerencsére üveg, így látom, Nagy könnyebbség ez nekem, Zoé ugyanis pont akkor kel, amikor Regit fektetem, így azonnal tudok vele foglalkozni, amint kinyitja a szemét és nem hergeli be magát. (Zoé fürdetés után eszik, alszik 45 percet és kel, eszik, majd újra alszik.) Egyébként egy angyal ez a gyerek, sokat mosolyog, nevet, figyel, imádom,. Regi meg annyira figyelmes és okos mostanában, hogy csak bámulok, mennyit fejlődött.

 A szüleimtől kaptunk karácsonyra új bárszékeket, így el is raktuk az etetőszékét, mert az utóbbi időben már nem használta, mindig minket túrt ki a két szék egyikéről. Most van négy, de csak hérmat szereltünk össze, a negyedik majd Zoé-é lesz, ha eljön az ideje. Azóta viszont, hogy saját, nagy széke van, nagyon felnőttnek érzi magát, maga akarja kenni a kenyerét, önteni a tejet, üdítőt. Ez nekem naponta hat felmosást jelent... De majd megtanulja, én is mindent kiborítottam anno. Az, hogy kezd rászokni az üdítőre, nem tetszik, eddig csak vizet és tejet ivott, de sajnos a bölcsiben kapnak gyümölcsteát és megtetszett neki az íz. Lehet, itthon is inkább azt főzök majd neki. Bölcsi idén már nem lesz. Decemberben még nem is volt, jövő héten mehetne, de akkor már minek, mert utána itt a karácsony. Pedig az utóbbi alkalmakkor már nem is volt sírás, olyan büszke voltam rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://adopt.blog.hu/api/trackback/id/tr584964275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása